OpenShot urejevalnik videa je v enem glavnem oknu, ki vsebuje večino informacij, gumbov in menijev za urejanje videa:
# |
Ime |
Opis |
---|---|---|
1 |
Glavna orodna vrstica |
Contains buttons to open, save, and export your video project. Vsebuje gumbe za odpiranje, shranjevanje in izvažanje video projekta. |
2 |
Zavihki funkcij |
Preklapljanje med Datotekami projekta, Prehodi in Učinki |
3 |
Datoteke projekta |
Vse zvočne, video in slikovne datoteke, ki so bile uvožene v vaš projekt. |
4 |
Okno za predogled |
Področje predvajanja videa |
5 |
Orodna vrstice urejanja |
Ta orodna vrstica vsebuje gumbe za vstavljanje, skakanje, rezanje... |
6 |
Drsnik za povečavo |
Drsnik prilagaja časovno lestvico času. |
7 |
Igralna glava |
Ravnilo prikazuje trenutno pozicijo urejanja in predvajanja. |
8 |
Časovnica |
Časovnica vizualizira video projekt s posnetki in prehodi |
9 |
Filter |
Filtrirajte seznam prikazanih elementov (projektne datoteke, prehodi in učinki) z gumbi in poljem za filtriranje. Vnesite nekaj črk tega, kar iščete, rezultati pa bodo prikazani. |
10 |
Predvajanje |
Od leve proti desni: skok na začetni zaslon, previjanje, predvajanje/premor, hitro posredovanje in skok na konec |
Steze v časovnici
Steze v časovnici se kot plasti (layer) v grafičnih programih oz. kot prosojnice ena nad drugo:
Najvišja steza je tudi najvišja plast, plast nad vsemi ostalimi. Steza na dnu časovnice je plast pod vsemi ostalimi plastmi v časovnici.
# |
Ime |
Opis |
---|---|---|
1 |
Vrhnja steza |
Clips v tej stezi je viden, saj je vedno na vrhu. |
2 |
Srednja steza |
Clips v sredini je lahko viden ali ne, odvisno od clipa nad njo. |
3 |
Spodnja steza |
Clips na dnu je lahko viden ali ne, odvisno od vseh clipov nad njo. |