Stopnje digitalizacije šole

Submitted by oki on Pon, 04/11/2022 - 20:42

Stopnje digitalizacije šole:

  1. nivo učenja:
    okrnjena uporaba digitalne tehnologije v običajni učni praksi,
    šole nabavijo računalnike, papir zamenjajo z ekrani, svinčnik s tipkovnico in prosojnice s računalniškim predstavitvami.
    Na ravni 1 ni posebnega razmisleka o načinih dela, ampak se osredotoča na dejavnosti, ki dosegajo cilje. Učenje tukaj je učenje uporabe orodij za doseganje ciljev.
    Uporaba digitalne tehnologije za:
    - priprava na pouk
    - izvedba pouka
    - dokumente
    - komunikacijo
    - iskanje informacij
  2. nivo učenja:
    a: uporaba digitalni tehnologije kot novo orodje v nespremenjeni običajni učni praksi

    b: uporaba digitalni tehnologije kot novo orodje v procesu spreminjanja običajne učne praksa
    Administratorji postavijo digitalne platforme in komunikacijske kanale, katere olajšajo dijakom dostop do učnega materiala, učenja, komuniciranja in sodelovanja- digitalna zrcalna podoba realnega razreda na digitalni platformi z vsem razrednim dogajanjem.

    Stopnja analiziranje in eksperimentiranje z načini dela.
    Uporaba digitalne tehnologije je privedla do sprememb:
    - pri pripravi na pouk
    - pri izvedbi pouka
    - pri razvijanju delovnih nalog
    - pri načinu razmišljanja o izvajanju pouka
    - pri načinu govorjenja o izvajanju pouka
    - pri pogovorih s kolegi okoli izvajanja ouka
  3. nivo učenja:
    digitalizacija vključuje nove spremenjene in prilagojene učne prakse, nov način učenja in dela, organizacije šole. Prisotna je organizirana podpora na vseh učnih nivojih pri vseh akterjih. Dijaki so usposobljeni za sodelovanje v novih alternativnih poteh učenja, komuniciranja in sodelovanja tako v šoli kot izven. Razvijanje objekta samih aktivnosti.
    Tehnološka podpora je celostno integrirana v vse elemente izobraževalnega procesa in  omogoča, da se študijski proces v celoti izvaja ob fizični ločenosti učitelja in študentov.

Razvoj zahteva učenje na enak način, kot transformacija zahteva spremembe, vendar spremembe ne vodijo nujno v transformacijo.

Teorija obsežnega učenja jemlje sistem dejavnosti kot temelj razumevanja delovnih dejavnosti.